28 Kasım 2011 Pazartesi

SEFA TOPSAKAL KİMDİR?


Hayatı

1990 Yılında Trabzon’da dünyaya gelmiştir. Sırasıyla Prof. İhsan Koz İlköğretim okulu ve Trabzon Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi-Müzik Bölümünü bitirmiştir. 2008 Yılında KTÜ Fatih Eğitim Fakültesi Müzik Öğretmenliği Bölümünü kazanmıştır.

Müzikal Kariyeri

Üniversitedeyken söylediği “Doktor” adlı şarkı video paylaşım sitelerinde çok sayıda izlenince müzik yapımcılarının dikkatini çekmiştir. Ayrıca sanatçının ağabeyi Selim Topsakal da aranjörlük yapmaktadır. İlk albümü Doğan Music Company’den 2011 yılında çıkmıştır. Albümün adı çıkış parçası olan “Doktor” dur.

Albüm

  • 1: DOKTOR
  • 2: YEMİN
  • 3: RÜZGAR ALDIM
  • 4: UNUT GİTSİN
  • 5: KORKUYORUM
  • 6: MÜSADENLE
  • 7: HARAM GECELER
  • 8: MASUM BİR AŞK ARIYORUM
  • 9: RÜZGAR ALDIM(VERSİYON)
  • 10: YEMİN(VERSİYON)

5 yorum:

beatboxkayseri dedi ki...

En sevdiğim sanatçıdır kendisi, gerçekten tebrik ediyoruz.

asijocuq dedi ki...

süper bir ses gerçekten

yaksışıklı dedi ki...

Aşığım sana resmen sefam <3

hüseyin korkmaz dedi ki...

ben bu kadar güzel bi ses duymamıştım insan ne kadar dinlerse dşnlesin bıkmıyor başarılar

hüseyin korkmaz dedi ki...

gerçekten çok güzel bir ses dinlemek bıktırmıyor başarılar