13 Kasım 2011 Pazar

sevde beyazıt kaçar KİMDİR?


Özgeçmiş
Sevde Bayazıt Kaçar, 2 Mart 1974'te Kahramanmaraş'ta doğdu. Babasının adı Adil Erdem, annesinin adı Naciye'dir.
Yapımcı; Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Halkla İlişkiler Bölümünü bitirdi.
1996 yılında Ajans 1400 ve İLTA İletişim ve Tanıtım Hizmetlerinde çalışmaya başladı. İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür AŞ'ye belgeseller ve tanıtım filmleri hazırladı. Osmanlı İmparatorluğunu anlatan "Zaman ve Mekan" interaktif CD'sini hazırladı. 2010 yılında her iki şirketinde Yönetim Kurulu Başkanlığına seçildi. "İstanbul 2010 Kültür Başkenti" kutlamaları çerçevesinde 10 adet belgesel film hazırladı. Bahçelievler Belediye ve İl Genel Meclisi Üyeleri Eğitim Kültür Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Genel Sekreterliği ile Kahramanmaraş ve İlçeleri Eğitim, Kültür, Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Genel Başkan Yardımcılığı görevlerinde bulundu.
24. Dönemde Parlamentolararası Birlik (PAB) Türk Grubu Üyesi oldu.
İngilizce bilen Bayazıt Kaçar, evli ve 2 çocuk annesidir.

Hiç yorum yok: